o marcă fără pereche

granini a fost întotdeauna mai mult decât un suc. Sticla sa clasică cu gropiţele sale şi promisiunea de a utiliza întotdeauna doar cele mai bune fructe diferentiaza marca de competitorii săi. Chiar de la începuturile sale şi până în ziua de azi, granini a oferit o adevarata diversitate de sucuri de fructe si minunate experienţe ale gustului care ajută la crearea de scurte momente de plăcere în vieţile de zi cu zi ale oamenilor. Nu este de mirare că în cei aproape 50 de ani de istorie ai săi, granini a devenit nu doar o marcă favorită pe care oamenii o savurează acasă, dar şi una dintre cele servite cel mai

fecvent în restaurante şi baruri. Pentru bucătari, barmani şi consumatori, ea este una dintre cele mai cunoscute şi mai populare mărci de băuturi non-alcoolice. Aceştia apreciază credibilitatea, pasiunea şi grija pe care granini o acordă producerii unor sucuri de o calitate exceptionala. Oamenii din întreaga Europă continuă să fie de acord cu această marcă complet naturală care reuşeşte să-şi transmită distincta atingere magică chiar şi prin comunicările sale pe care le puteţi explora în următoarea secţiune.

o marcă pe care vă puteţi baza

Oricând vedeţi un produs, fiţi siguri că a fost făcut cu toată priceperea şi devotamentul angajaţilor şi furnizorilor noştri din întreaga lume să respecte cel mai înalt standard de calitate.

Puteţi să vă imaginaţi că fiecare dintre gropiţele de pe sticlele noastre clasice reprezintă unul dintre multele motive bune pentru care atât de mulţi oameni preferă granini în detrimentul altor mărci. Iată cele patru principii fundamentale care stau la baza promisiunii granini pentru cele mai bune fructe:

inovare pentru calitate

Dar sucurile noastre au mai mult decât doar cele mai bune fructe. Aflaţi modurile în care ne străduim constant să inovăm pentru a îmbunătăţi tot timpul calitatea produselor noastre.

open

doar ce este mai bun

Nu orice tip de fruct ajunge într-un suc granini. Descoperiţi standardele noastre stricte de selecţie.

open

mare atenţie la detalii

Noi facem eforturi mari pentru a păstra toate lucrurile bune în fiecare bucată de fruct. Citiţi mai multe despre filosofia de producţie granini.

open

comportament responsabil

Natura şi oamenii din toată lumea ne furnizează cele mai bune ingrediente. Descoperiţi eforturile noastre de a returna planetei pe cât de multe posibil.

open

vizionaţi şi savuraţi comunicarea noastră

Gustul Granini, prezent in peste 70 de tari si apreciat intr-un mod unic in fiecare dintre ele. Fructele iubesc Granini.

vizionaţi reclama TV

Acum 50 de ani incepea prima poveste de iubire intre fructe si deliciosul gust Granini. Asa ca, 2015 e anul in care sarbatorim nu doar 50 de ani de la lansarea in intreaga lume ci si 50 de ani de iubire. Si pentru ca in tot acest timp iubirea a trecut prin o multime de schimbari, trenduri si ritmuri, spotul campaniei celebreaza iubirea prin cantece celebre de dragoste ce au marcat fiecare decada.

vizionaţi reclama TV

Acum 50 de ani incepea prima poveste de iubire intre fructe si deliciosul gust Granini. Asa ca, 2015 e anul in care sarbatorim nu doar 50 de ani de la lansarea in intreaga lume ci si 50 de ani de iubire. Si pentru ca in tot acest timp iubirea a trecut prin o multime de schimbari, trenduri si ritmuri, spotul campaniei celebreaza iubirea prin cantece celebre de dragoste ce au marcat fiecare decada.

vizionaţi reclama TV

Daca in primul spot al campaniei “1000 de feluri de a iubi” fructele ne arata ca iubirea e si mai intensa atunci cand e impartasita cu cei dragi, cel de-al doilea spot al campaniei continua sa ne arate ca exista o multime de feluri de a iubi, la fel de diferite ca si noi. Noua poveste ne aminteste ca in dragoste nu exista niciun obstacol care sa ne tina departe de cei pe care ii iubim.

vizionaţi reclama TV

Sunt atat de multi oameni in intreaga lume, incat e firesc sa existe si milioane de feluri de a iubi. Fiecare mod este unic in felul sau si imposibil de replicat. Si pentru ca sunt chiar mai multe fructe decat oameni, nu e de mirare ca exista si milioane de feluri in care fructele iubesc Granini. Asa ca noua campanie “1000 de feluri de a iubi” isi propune sa surprinda momente diferite, dar la fel de intense si de dragalase de iubire.

vizionaţi reclama TV

“Dragostea impartasita cu cei dragi” si “Dragostea care invinge toate obstacolele” sunt cele 2 spoturi din campania de comunicare “1000 de feluri de a iubi“ dezvoltate pentru a le oferi consumatorilor ocazia sa descopere pe deplin povestea de iubire dintre fructe si Granini.

vizionaţi reclama TV

“Dragostea impartasita cu cei dragi” si “Dragostea care invinge toate obstacolele” sunt cele 2 spoturi din campania de comunicare “1000 de feluri de a iubi“ dezvoltate pentru a le oferi consumatorilor ocazia sa descopere pe deplin povestea de iubire dintre fructe si Granini.

vizionaţi reclama TV

Campania “Fructele iubesc granini” poziționează marca granini în teritoriul Naturaleții, punând în centrul comunicării elementele esențiale ale acestei categorii: Fructele.

vizionaţi reclama TV

Campania “Fructele iubesc granini” poziționează marca granini în teritoriul Naturaleții, punând în centrul comunicării elementele esențiale ale acestei categorii: Fructele.

vizionaţi reclama TV

Campania “Fructele iubesc granini” poziționează marca granini în teritoriul Naturaleții, punând în centrul comunicării elementele esențiale ale acestei categorii: Fructele.
Fructele își arată afecțiunea pentru sucul granini, devenind astfel cea mai puternică garanție a calității și naturaleții produselor granini. Această poveste de dragoste este exprimată metaforic prin încercările repetate ale fructelor de a ajunge să bea sucul din sticla granini.

vizionaţi reclama TV

Campania “Fructele iubesc granini” poziționează marca granini în teritoriul Naturaleții, punând în centrul comunicării elementele esențiale ale acestei categorii: Fructele.

vizionaţi reclama TV

Campania “Fructele iubesc granini” poziționează marca granini în teritoriul Naturaleții, punând în centrul comunicării elementele esențiale ale acestei categorii: Fructele.

vizionaţi reclama TV

Campania “Fructele iubesc granini” poziționează marca granini în teritoriul Naturaleții, punând în centrul comunicării elementele esențiale ale acestei categorii: Fructele.

vizionaţi reclama TV

Campania “Fructele iubesc granini” poziționează marca granini în teritoriul Naturaleții, punând în centrul comunicării elementele esențiale ale acestei categorii: Fructele.

vizionaţi reclama TV

istoria noastră

1965

1965

se naşte o marcă

Inspirat de stilul de viaţă italian şi de sucurile acestei ţări, Heinz Schürmann, un importator de mâncăruri italiene rafinate, aduce un gust de ‘la dolce vita’ în Germania, numind sucul său de portocale ‘granini Trinkfrucht’ („fruct de băut”).

1969

1969

crearea unei imagini

Cu noua sa sticlă excepţională, granini crează o marcă comercială unică. Transparentă şi cu gropiţe, aceasta clar face granini de neconfundat.

anii 1970

anii 1970

explorarea de noi teritorii

Prima piaţă pentru granini în afara Germaniei este Austria. În 1978 granini pătrunde în Elveţia.

1974

1974

marca unei naţiuni

granini este numită furnizorul oficial al echipei de fotbal germane, care va câştiga în acelaşi an, în Germania, FIFA World Cup. Nu e de mirare că marca este cunoscută de 95% din nemţi!

1975

1975

granini apare la televizor

Pentru prima dată, marca este promovată de reclamele TV pe două din cele mai mari canale naţionale din Germania.

anii 1980

anii 1980

granini se lansează pe pieţele europene

granini este lansat în Spania în 1986, unde în ziua de astăzi este lider de piaţă. Până la sfârşitul deceniului, marca este disponibilă în 16 ţări.

1999

1999

pregătirea pentru un nou mileniu

Cu un sortiment de şpriţuri numite ‘Frucht Schorle’, şi mai târziu redenumite ‘Frucht Prickler’, granini devine prima marcă germană naţională care oferă sucuri de fructe amestecate cu apă minerală, adăugînd o nouă ofertă segmentului de băuturi pe bază de fructe.

2002

2002

inovaţie sub forma unei sticle nepoluante

După o lansare de succes în Elveţia, noua sticlă PET este introdusă în mai multe alte pieţe. Totuşi, forma clasică a sticlei rămâne neschimbată.

2006

2006

romania porneşte la drum

Lansarea din Romania oferă celor de la granini un început promiţător în Europa de Est.

2011

2011

plăcere la maxim

An după an, noi facem tot posibilul să ne rafinăm tehnicile şi metodele pentru a crea cel mai bun suc. Şi nu ne oprim niciodată din căutarea de noi senzaţii şi experienţe gustative. În 2011, de exemplu, am introdus procesarea ultrafină a pulpei fructelor, care a dus la un tip complet nou de suc cu o senzaţie gustativă mai omogenă şi o aromă mai bogată.